MORRRRRRRRR

Så var man nere på jorden igen...
"Du måste vara mer aktiv, Sanna, om du ska hitta ett jobb, ring, tjata, kämpa!!!"
Jamen jag vet ju inte ens VAD JAG VILL GÖRA!!! Just nu vill jag faktiskt inte annat än det jag gör, tyvärr that´s the way it is. Det får nog bli att jag flyr Sverige i november ändå, sticka huvudet i sanden och glömma bort att ens utbildning blir gammal, att massa andra nyutexade tar de jobb som var menade för mig och glömmer världen..

Nej då så illa är det inte, men jag har under sommarjobbet insett att jag nog faktiskt inte är så informatörsintresserad eller är jag det??...jag söker alla möjliga jobb. Och jag har lovat mig själv, efter semestern i Paris så blir det massa jobbsök, hela dagarna när jag inte tränar, je vous jure.

Eller så börjar jag plugga igen. Either one.

Utbrottet är över, samvetet är lättat, nu fokuserar vi på gladare tider, DVS OM TVÅ DAGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0