New week!

Mina fingrar lyder mig inte längre. Jag satte shoppingstopp för mig själv fram tills den 1oktober då jag ska shoppa stövlar och skor inför hösten. Men ikke. Mina fingrar klickade hem en supersöt tischa på nätet för bara tio minuter sedan. Men nu säger jag det igen, köpstopp för Sanna Nilsson, damn it!

Jag har iaf anmält mig till nybörjartyska som startar nästa tisdag! YAY! Nu blir det ännu ett språk på CVt, och jag kommer kunna kommunicera med delar av släkten, DELISH! Letar febrilt efter en distanskurs också att fylla ut tiden med i höst. Så att jag kan "ta med mig kursen" vart jag än flyttar senare så att säga=)

Ny vecka, 10 dagar kvar och imorn ska jag simma och basta i Laholms simhall, Sweetness!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur har jag kunnat missa det här?! Tyska! Aber das ist wunderbar!!!! :)

2009-09-23 @ 00:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0