Ok, I confess...

... jag är super dålig på matte.
... jag lyssnar ibland på riktig töntmusik såsom Linda Bentzing .
... jag smågillar att gå i skolan och kan blänga lite avis på de som gör det nu.
... jag har svårt att skilja på höger och vänster. När jag körde upp fick körläraren peka med hela armen.
... jag är lite kär i Booba.
... jag kan inte förstå vem som skulle vilja ha Mona Sahlin som statsminister.
... jag skulle antagligen offra en hel del för lösgodis, och då menar jag en hel del.
... jag har en "thing" för mörka killar.
... jag älskar killar i kostym. Jag såg min drömman på Strasbourg flygplats för tre veckor sedan. PERFEKTION!
... jag försöker skriva en bok.
... jag kommer aldrig åka till Ullared.
... jag tittar extremt mycket på kändisbilder.
... jag tycker att quotes från Vänner, SATC och andra filmer och serier passar in i de flesta situationer.

Dessa filmer ska jag se i höst:

1. Flickan som lekte med elden- på Söndag!
2. Coco - livet före Chanel- jag hoppas de pratar franska allihopa?
3. New Moon-Efter att ha sett den första med Sofia och faktiskt gillat den så får man ju tvunget se fortsättningen!
4. Inglourious Basterds- ASBRA var den!
5. The ugly truth.
6. The september issue -jamen den verkar la lite trevlig?

Idag har varit en GRYMT bra dag! Tre goda ting har radat upp sig, och jag har njutit av varenda eviga sekund idag. Ikväll blir det spinning och planerande inför nästa vecka!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

2009-09-23 @ 18:40:23
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste ju erkänna att jag också har jättesvårt med höger och vänster, särskilt när jag kör bil. körde fel på min uppkörning =)



Kram

2009-09-23 @ 18:41:29
Postat av: Marresmamma

Jag lyssnar också på Linda Bengtzing men det finns stunder när det är ännu töntigare musik som strömmar ur min dator...

2009-09-24 @ 13:24:30
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0