Paris.mon amour

Okay, my bad Erik, I was deadwrong haha=)

Okej sahar ar det, jag har det sa forbaskat najs harnere med gamla och nyfunna vanner att jag hade skrattkramp hela fredagen pga torsdagskvallen, ingen rost idag av for mycket diskuterande och inge somn fredagnatt, just like the old days.. DOCK denna gang ar det roliga intressanta konversationer med coola personer... inte som forr mohahaha. Jag alskar denna stad, dess folk, surret och spraket. Det har varit tva underbara dagar hittills och kommer vara tva underbara dagar till I just know it - nu star shopping, upptackandet av ett nytt omrade, kaffe och later tonite KARAOKE pa schemat!!! Far se om nyktra Sanna vagar upp pa scen haha.

Je vous laisse, men den stora fragan just nu ar : varfor vagar man bara inte? Vad ar det som kan vara sa farligt med att vaga?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Erik

Våga vaddå? Sluta prata i gåtor...

2009-09-12 @ 17:14:38
Postat av: Emelie

Men asså Sanna så här är de. Du har inget planerat nu. Du kan ju lika gärna packa dina pinaler och flytta dit. Så kommer jag å hälsar på sen så kanske jag till och med flyttar efter. (iallafall om folk ska fortsätta vara cp)

2009-09-12 @ 19:40:31
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0