Put up your Roc signs y´all!


Jag har inte varit något av fan av Jay-Z...förräns på senare dagar. Har sett intervjuer med honom och lyssnat på senaste skivan and I admit, he is good. Men framförallt verkar han vara så..mysig. Jag börjar förstå Beyonce=)
Ikväll är det Skavlan och Jay-Z ska vara med där, most interesting I must say. Tyvärr ska den där Ankan vara med också...
Fredag är här, har massa ärenden att uträtta men har precis kokat mig lite kaffe och absolut inte hunnit gå igenom alla mina bloggar så det får vänta tills efter lunch. Just nu njuter jag av att vara arbetslös. Annars har jag känt samma stress som när man vet att man borde plugga till tentan men inte gör det, det ligger och gnager hela tiden men jag har lärt mig släppa det och faktiskt bara njuta av att vara just ledig. Vem vet, nästnästa måndag kanske jag jobbar igen?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0