Rain

Såg att det skulle regna idag. Det gjorde mig faktiskt lite glad för jag gillar ju när man ska sitta inne och knattra på datorn och se regnet ösa ner därute. Men sen kom jag på att jag ska springa ärenden i H-town och då gillade jag inte regnet lika möe längre...
Sanna har slutat dricka kaffe med milch! Yes u höööörd me, no more milk! Ja, jag har suketter i men de kommer nog så småningom fade away dem med. Det är la så att om man gör något utanför normen som inte tillåter ens gamla vanor, ja då får man ska skapa sig nya vanor och normer, bra va=)

Snart ska jag dra mig in till Halmstad för en tårtbit till Jensan, en kaffe och lite tjattrande om diverse stuff, sen blir det snabbt av hemåt för mer jobbsök. Varje dag säger vår kära finansminister att vi går mörka tider till mötes på arbetsmarknaden...kanske lika bra att sticka till G och ta det jobb som man faktiskt kan få???



Time to get movin,

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0