Sloooooooooooooow

Förtydligande: Not the guy this weekend that acted like a RETARD. En annan "vän". Helt galet dumt sätt att reagera på skulle jag vilja säga. Men den vännen är raderad, vite fait. Vaknade och insåg att jag rusat förbi mitt andra delmål på vägen mot mållinjen. SNAP, säger jag och skickar mig själv till Paris som pris, mohahaha=)

Var på bio och såg Inglourious Basterds igår med F. Galet knasig, grotesk, rolig och bra film- REKOMMENDERAS!

Väskan är packad, det är nu euro som ligger i plånkan, radion är inställd på ADO( ca sera le francais toute la journée) ärenden ska uträttas, jobb ska sökas, frisören ska besökas, promenad ska promeneras. Fotboll ska ses!

Kan dagen gå SNABBBBBBBBBT!?!?!?!?!?!?


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0