Torsdag

Eftersom jag har blivit lite av en handla-kläder-freak på sistone så blir jag så himla lessen när jag de saker jag vill beställa inte finns längre. Slut. Står det helt sonika. Hur kan de släppa en katalog och sen två dagar senare ha sluss på sakerna, märkligt. Där är speciellt två saker jag vill ha. Dock kan man ju tänka att eftersom det kommer från HM så kommer typ hela Sverige bära dessa plagg så det kanske är BRA att jag ej fick tag i dem... dock skulle plaggen sitta superbt mycket bättre på mig än alla andra, mohahahaha, neeeej jag skoja ju bara=)

Tröttheten har gått över lite och motivationen är åter på topp, har hittat sju jobb jag ska söka i eftermiddag men näst på tur står födelsedagspresentshopping åt mormor med mormor. Får se om jag hinner med både gym och promenad i eftermiddag, hade varit FAB.



Var annars shoppar man när man kommer utomlands, jodå på allas vårt älskade H&M=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Vilken fin kavaj! Har letat ihjäl mig efter en liknande men den enda jag hittade fanns bara i storlek 52 och det kändes liksom inte helt rätt...

2009-09-18 @ 10:24:44
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0