Wednesday glory!

Kom på imorse att jag inte lyssnat på Sky Rock på länge. Det gjorde jag ju intensivt när jag sökte jobb i våras så då är det ju en självklarhet att göra det nu med. Nummer ett på deras lista? Michael Jackson- Thriller. Going back to the 80-is I guess.., med all rätt!

Har sedan kl halv nio suttit och letat inspiration inför hösten, klädmässigt alltså, har en helt galet full mapp på datorn med out-fits som jag ska ut och plocka ihop i höst...hoppas jag får en inkomst snart så att inte alla mina sparpengar går åt hehe. Men lugn M, jag har inte glömt dina bas-garderob-måsten, de ska fixas först!=)

Sen in other news, vad hände med K-fed??


Now, hade han fortfarande varit någon av "värde" så hade ju private chefs, dietister och PTs kastat sig över honom, men nu är han bara Mr Ex-Spears så då får han se ut som oss andra vanliga dödliga men ÄNDÅ bli filmad och smygfotad...life is a bitch for some...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0