Zlatan, Barcelona

Fast denna mannen är ju riktigt rolig.
ZLATAN

Jag älskar fan Zlatan, han representerar ju allt som inte är svenskt(kaxighet,skit i jantelag,världsstjärnestatus) och därför är han så underbart härlig, vi behöver fler som han! Hoppas han får trycka dit en ikväll också=)

Nu har jag planerat in fler resor. Dessa resmål ska jag besöka innan sommaren 2010:
- Paris ( UNDERBARASTE STADA)
- Glasgow (Emelie,skottar,partay)
- Rom ( Italienare, historia, shopping)
- Barcelona (San Siro, Zlatan, staden)
- Madrid (Manu, Partay, shopping
)

Ja det är bara lite av vad städerna har att erbjuda men det är mitt mål innan nästa sommar, fler städer ska jag pränta ner på min lista över ställen jag sett. Imorgon ska jag återupptäcka min älsklingsstad.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Erik

Blir svårt att besöka San Siro i Barcelona du...:P

Jag var bara tvungen att kommentera där...

2009-09-09 @ 22:39:55
Postat av: mie

Har du uppmärksammat Sveriges hetaste gratissida Freestreet.se? Superlätt att samla poäng på och få hem presentkort. Just nu är där en tävling där man kan vinna en perfekt bloggdator. Är inte det något för dig? :) Tveka inte, bli medlem och få chansen att vinna du också - http://www.freestreet.se/?r=87 Lycka till!

2009-09-09 @ 23:51:08
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Sanna

JAG var ju helt bensaker att den hette det hahaha vad heter den i barcelona da?=)

2009-09-12 @ 13:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0