Alex, Per och Bounce all in one week - CELEBS DELUX!

Idag hade jag en del ärenden att uträtta så det blev en liten sovmorgon, ärende varpå jag promenixade ner till Stureplan och Sturegallerian. Då affärerna ej ännu hade öppnat tog jag en kaffe (för 30 jäkla pjucks, dyrrrrt som fasiken) på cafét inne i gallerian. Där såg jag Pär Lernström i smoking (Mix Megapol-snackaren bla), som senare spelade in ett tv-program på stureplan. Så två kändisar på två dagar, snacka om bra start på veckan!

Det var så underbart imorse, att vandra i solskenet inåt mot en vaknande storstad. Det är det jag älskar med städer, att se dem vakna upp med alla människor som går i alla olika riktningar, sörplande på kaffe, ätandes varma kanelbullar från pressis (Im sometimes one of them). Det är något i luften vid den tiden. Så har jag känt i NYC, London, Paris och nu i Stockholm. Jag är HELT KLART storstadsmänniska, så det förslår. I love it!

På lördag blir det nu BOUNCE, jag hade hoppats på det innan men nu är det bestämt, BOUNCE sista föreställning EVER and Ill be there, thanks Adam för att du följer med, U ROCK!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0