Change positions, change positions....

En gång i halvåret (typ) så vänder jag på mig i sängen och sover på andra hållet. Dvs jag har huvudet där jag annars har fötterna. Vet inte varför men jag får en känsla helt plötsligt att nu är det dags att byta o så gör jag det. Så sover jag så någon vecka, ibland bara några dagar och sen vänder jag tillbaka. Konstigt det där, gör ni också så?

Jag har inte varit mig själv sen jag kom hem från London, är totalt ur fas med mig själv och tycker just nu att livet är rätt bra trist. Speciellt idag har varit extra SUCKY!

Dock följde jag med J på lghvisning och fick på kuppen en promenix längs vattnet, i solen vilket var underbart. Så veckans slut blev bättre än hela veckan altogether. Imorgon är ny vecka och jag tror att det bara kn bli ljusare nu, iaf på Sanna-fronten. Enough about this.

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

vad söt du är Sanna =) Jag har väldigt tråkiga sovvanor måste jag säga...sover alltid på höger sida och ligger still som en död sill hela natten...

2010-04-11 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0