Cuz ur like a, like a, like a wonderful person.

Sååå jag och en tjej på jobbet har gått med i Facebookgruppen Hälsomånad 2010. Denna månaden är alltså hälsomånad för oss och inget godis eller onyttigheter får intas. Detta skär jag bort:
- CARBS (baaaaaad stuff det där alltså)
- Allt obvious socker ( det finns ju i allt men det som man vet är socker rent av ska bort)
- Mjölk ( blir så myck mjölk iom i allt kaffe..)
+ såklart allt annat som vi ALLA VET är onyttigt och kasst att stoppa i sig!

Sen fortsätter jag med mina härliga 45-min promenader på morgonen, lovely! Så om två månader borde jag ju vara fit for summer, right? Eller huuuuuuuuuuuuuuur, Sanna!

Någon mer än jag som har hälsomånad? Beach 2010-tankar? Anybody?

Ciao


Kommentarer
Postat av: marresmamma

Men mjölk är ju inte onyttigt! Det innehåller massor av nyttigheter och enligt livsmedelsverket ska man inta en halv liter om dagen!

2010-04-08 @ 16:54:51
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0