Dance like u have never danced before!



Först kändes klippet lite oäkta, jag menar, hur kan det vara så att alla fillipinska fängelsepeeps kan dansa så kickass bra? Men sen när man tittar vidare ser man att där är några fångar som helt klart inte fixar koreografin lika bra, då känns det mer äkta =) Denna dansen är helt klart bäst av alla dem som skapats.

Idag ska jag most likely kuska genom Sverige på en buss ner till Skåneland. Jag har datorn med mig så det kommer gå så bra så, bloggar och serier all day long, man kan ha det sämre. Man kan också ha det bättre vilket skulle innebära att askan drog vidare och att jag fick flyga, one can hope!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Fantastiskt med askan, alla reser Anette-style!!!

2010-04-17 @ 17:44:26
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

hahaha I know!

2010-04-18 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0