Det känns inte riktigt bra det här...

Imorse vaknade jag och tittade på klockan, halv sju. Damn, jag har försovit mig en timme.... Jag tog mig upp ur sängen, på med Tvn för att vakna till med nyhetsmorgon men där visades någon dålig serie. Det var beckmörkt ute så jag tände upp hela lyan och gick till badrummet för att sätta i linser och ta en snabbisdusch. Men någonstans där började det kännas lite weird. Varför var det inte nyhetsmorgon på Tv, varför var det så jäkla mörkt halv sju på morgon? Stod det verkligen 06:30 på klockan?

Går tillbaka till sängen och kollar telefonen : 01:30

Hur jag nu kunde få det till att klockan var halv sju fattar jag inte men troligen var jag inte vaken när jag  först "vaknade och steg upp" utan jag har drömt att klockan var tid att gå upp. Haha, det bästa var ju ändå när jag fick krypa ner igen och visste att jag hade 4 timmars sömn till att njuta av=)

Knäppgök är vad jag är.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Fredds

Hahaha. Lite humor ändå =)

2010-04-22 @ 08:47:48
Postat av: annelie

Haha...bra där Sanna

2010-04-22 @ 14:21:13
Postat av: Anonym

Hahaha, tok-Sanna!

2010-04-23 @ 00:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0