Hemliga PR-byråer är INTE för mig!

Två ovanliga saker hände igår.
1. Intervju. Rufus VD tog emot mig. Han lyssnade inte på vad jag sa utan jag fick TRE ggr berätta vart jag hade pluggat. Jag fick frågan om jag var analytisk varpå han slängde ur sig vad 3 upphöjt till 3 var. Vilket jag svarade fel på. Han jämförde mig med Britt Ekland när jag sa ett ord på engelska som jag inte kom på på svenska. Han pratade så fort att jag knappt hörde vad han sa. Han var nedlåtande och högfärdig. Tror ni jag får jobbet? Nej. Vill jag arbeta med en man som heter som en hund och som tror att han är guds gåva till världen? Nej. On to the next one.

2. Föreläsning med Alex Schulman och Annika Malmberg. Alex var inte den bäste talaren jag sett, däremot älskar jag hans sätt att prata om folk, hans sätt att leka med power pointbilderna fick mig att skratta länge och det var grymt skoj att få se honom. Annika pratade om hur man ska ta och ge kritik vilket var mycket nyttigt och lärorikt, så efter katastrof intervju med Mr Rufus så lyfte Mr Alex hela min kväll=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Haha...den där Rufus verkar ju va en riktig lirare. tror du gör rätt i att hålla dig ifrån honom =)

2010-04-20 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0