La vie est belle, trop belle!

Solen lyser, det är fredag och jag har en FAB outfit på mig! Life is goooohoooooood=)
Dock hade jag en liten klumpis i magen igår när jag gick och lade mig, jag måste lära mig att knipa igen min foderlucka ibland. Vissa saker ska inte berättas för andra, vissa saker lämpar sig inte på olika platser. Vissa saker gör man privat helt enkelt. Så från med idag är det jag som blir lite tystare, lite mer privat och lite mer low key helt enkelt =) Men det gör inte att dagen känns mindre bra. Idag har jag date med J och E som jag bodde och hade roliga dagar med i Kanada, Fun fun fun! Imorn är det frisören, Bounce och utgång, jag vill inte vara sådan men fy fasiken vad jag trivs med livet i detta nu, det ska va gott o leva annars kan det kvitta, right?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad har du sagt nu? nyfiken

2010-04-23 @ 08:55:30
URL: http://missemli.blogspot.com/
Postat av: marresmamma

Jag är också nyfiken! Om du nu ändå sagt det till andra så kan du väl säga det till oss, snäääälla!

2010-04-23 @ 18:37:47
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0