Lovely time in London will make April even more lovely!

Visst att jag hade höga förväntningar på helgen i London, men inte trodde jag att det skulle bli SO MUCH FUN! Från det att vi anlände till jag satte mig på bussen till flygplatsen har jag haft skoj vartenda eviga minut. Dock ska jag erkänna att London som stad tilltalar inte mig. Inte alls. Visst att jag bott där, visst att jag kommer åka dit igen men bo där igen? No way =) Det var mina homies som jag hängt med som gjort hela vistelsen! Bästa resan på länge länge! Kommer leva på minnena från denna resa länge länge =)

Idag har jag satt igång detox delux, te, kaffe, katrinplommon och shakes. Nu är det dags att bli vårfin! Trots snön och slasket som kikar förbi idag så är våren här, tycker jag. Så idag är den perfekta dagen att starta detoxen, rensa garderoben och satsa på våren! Jihaa! Fun!

April - världens bästa månad är här! Let´s do this!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0