No regrets, it was totally the time of my life.

Back home i härliga Stockholm och tillbaka till vanliga rutiner. Härligt med en extra ledig dag att komma tillrätta med allt innan vi kickstartar april med jobb och träning o allt! Två månader kvar till sommaren men tittar man ut på snöflingorna så känns det som om det var januari igen..

Anyways, har spenderat dagen med att städa, tvätta och rensa ur garderoben, nu är det dags för våroutifts, så det så. Har gjort ett collage som heter Bästa Sanna 2010 och som nu sitter på väggen som pepp inför sommaren. Här ska det tränas och ha sig för att vara på topp till juni! Älskar kläderna i affärerna, med blommigt och militärt, lovelish!

Sitter fortfarande och ler åt allt som hände i London, så glad att jag åkte,så glad att jag gjorde vad jag gjorde!

Bästa stunden för självförtroendet :

Sanna går in i baren, går fram för att beställa vin.
- Exuse me miss, but we only serve customers over the age of 21. Im sorry, but I cant serve unless u show some ID.
- Hahahaha are u kiddin me Im turning 27 in a few weeks!!!
- Then show me ur ID...
- Voila!
- Erhm oooooooooook wow u dont look ur age at all, please take it as a compliment

U bet I WILL!=)

2010 har hittills varit så jäkla bra, om 21 dagar fyller jag år och jag tror detta året kommer bli bättre o bättre, bara en sådan sak som att kusselin flyttar upp imorn, genast blev det än bättre =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0