Pink lady like a pink lady should be

Har jag berättat om min hyresvärd eller the pink lady som jag så sött kallar henne?? Hennes läppar är alltid rosa. Knallrosa. Ja tänderna med. Men hon är världens snällaste. En dag när jag kom hem hängde en bok på dörren. Michael Jackson biografi( hon har sett mina andra böcker om honom när hon hämtar posten), någon vecka senare låg där ett anteckningsblock med MJ på. Förra veckan stod det en tavla med Golden Gate-bron som hon sa att jag kunde få, ville jag inte ha den kunde jag sätta upp den på vinden. Small gifts but they mean so much.

Igår smsa jag henne angående min toalett som bara rinner, halv två på natten fick jag svaret :
"Hej, ring du tel i porten. Jag är i Malaysia, 35 gr, fuktigt, stånk, mycket öl, nätterna hetare än dagarna!
Kram L"

Hon är för härlig!=)

Anette du är tillbaka i kommentarsfältet, lovely, dig kan man alltid lita på att få gensvar från =) Puss på dig min blomma!


Kommentarer
Postat av: marresmamma

Detta är ju min favvoblogg! Vilken mysig landlady! Alla på järfällahus är superläskiga...

2010-04-14 @ 09:30:30
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0