IE förstör allt vad snygg design kan bli

Jag hoppas innerligt att ni inte använder Internet Explorer för min blogg ser heeeelt retarderad ut då! Firefox to the people! =)
Idag är det min mammas B-day och present är inhandlad som hon får imorgon. Samtidigt är det 11 dagar till min födelsedag, starten på ett helt nytt år (jag räknar mina år från min födelsedag)

I tisdags fick jag besök av Mr Rock Ass och som den snälle själen han är så fixade han till min upfuckade dator samt min telefon så nu har jag en härligt fin ringsignal. Vi hann även med att catcha up på alla områden och jag längtar redan tills han kommer och slaggar på min soffa igen( erhm eller MIN SÄNG, då jag själv "kastades" på soffan) Det är inte lätt för långa människor att finne sovplats hehe. Soooo E var min tisdagspresent. Onsdagspresent var mysstund samt miniSPA och nya skossor. Idag? Danslektionen blir dagens lyx!

Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0