Birthday girl


Min födelsedag var underbar!
Började med god macka och jordgubbar provided by K, följt av lunch med mina härliga kollegor. Sprang sen iväg och köpte tårta till fikat och fick en present medan vi smaskade tårta, en cykelkorg! Till min nyinköpta cykel! Bildbevis kommer under veckan, gröna faran kommer jag kallas fo sho!
Efter jobbet blev det Bagpipers, med mina härliga fyra vänner, mat, drinkar och spanande på min bartender som bjöd på drinken som födelsedagspresent. Jag lyckades schabbla bort en kram från honom, än i denna sekund grämer jag mig över det =(
Eftersom jag mumlat om att jag ska inreda min balkong hade mina flickor köpt lykta, kruka och ordnat fram bord och stolar så på söndag blir det pimpin balcony hos moi! Så himla fin present! Där ska jag sen sitta och sörpla kaffe i solen och skriva på min bok, låter det inte wonderfulicious?
Jag tror mitt år som 27-åring kommer bli hur jäkla bra som helst. Just pga att jag har en pimpad balkong =)
Enda molnet på min himmel är att jag igår på lunchrestaurangen lyckades klämma ett av mina fingrar som idag är svullet och blått...

Anywhoo, andra dagen som 27-åring, det är dejligt det!

Ciao

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0