Varför retuscha när det redan är vackert?



Man kan ju undra varför de retuschar när personen inte behöver det, var ngnstans är hon inte perfektus redan från början? Lookin FAB IRL skulle jag vilja säga!

Ikväll har jag myst med massa tända ljus, städat ur garderoben, städat vbadrummet, köket och sovrummet, vinterkläder är förpassade till vinden och allt jag aldrig använder ska bort. Nu är det vårstädning delux, samt packning inför helgen. Så när jag kommer tillbaka nästa vecka är här städat, tomt och allt är redo för våren och allt den för med sig!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Det är sådana skitbilder som får människor size medium att banta! Galet! Hon ser ju helt fantastisk ut från början... Precis som vi!

2010-04-17 @ 17:48:08
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

Exakt det är galet faktiskt, inte konstigt halva världen har ätstörningar:(

2010-04-18 @ 00:23:30
Postat av: marresmamma

Eller hur! Och det värsta är att det är så svårt att vända den här onda spiralen!

2010-04-19 @ 10:40:02
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0