An end of an era.



Varje gång jag gjorde något denna morgon så slog mig tanken att det är sista gången jag gör detta. Förmodligen. Det är sista gången jag går på buss 70 mot Frösunda. Det är sista gången jag går till Thelins på Frösunda Torg för att köpa en kaffe. Det är sista gången jag svipar mitt kort, slår in koden och går in i entrén på Eniro. Sista gången jag säger godmorgon till mina lovely kollegor. Sista gången vi tar en morgonfika ihop. Sista dagen med det här underbara gänget, med dessa arbetsuppgifter i denna byggnaden. Nostalgisk, sorgsen men också mos def redo för det nya jobbet och det nya livet som följer med! Ska njuta av hela dagen med mina Eniro-peeps. Njuta av ledig helg, sen börjar äventyret!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0