Another list hits the blog ;-)

Smeknamn:
Zansibar, LaQuisha (don´t ask) Sanna panna.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Kanske Titanics "My heart will go on" Cheesy meeen den funkar ju!

Beroende av:
Bloggar

Vad tror folk om dig?
Så himla mycket antagligen. Svårt att tro att de tror att jag är någon annan än den jag är för jag är ganska öppen med typ allt.... :)

Stämmer det?
Säkert det mesta men det finns ju garanterat folk som har helt fel bild av mig.

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är positiv och mina ögon

Hur imponerar man på dig?
Man har en sjuhelvetes humor och får mig att skratta varje dag. Då är jag impad for life.

Brukar du skratta för dig själv?
All the effin time, finns ju ingen roligare än jag själv ;-)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"Grattis till det nya jobbet, sjukt nice!"

Var bor du?
Gäääärdet i Estocolmo

Trivs du där?
Så ända in i bomben!
Hur svarar du i mobilen:
Ngn jag känner:
Halloj snäckan eller okänd: Sanna?

Vem ringde du senast?:
Mormor

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:`
Att det var väl underbart att jag nu har " en fast plats" dvs ett jobb.

Antal timmar sömn inatt:
Knappt sex

Sov du ensam:
Nej, sover aldrig utan min Iphone;-)

Brukar du komma i tid:
ALLTID utom när det är Karin (som alltid är i tid) då lyckas jag alltid vara sen :(

Hur känner du dig nu:
Euforisk, lugn, glad, nöjd, tillfreds, spänd, nervös och saknande...

Vanligaste färg på dina kläder:
Black!!! We allll know how I feel about black :)

Vad tycker du om fötter:
Mina egna okej fine, andras hmm not so much.

Vad saknar du:
Jaa du, någon kanske.

Hade du en bra kväll igår:
Superb, Firade med J och fick chokladkaka och häng på balkong. Tisdagslyx.

Favorit dryck på morgonen:
Pressbyråkaffe med mjölk.

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Oftast före 23.

Är du blyg?:
I vissa sammanhang men oftast inte.

Sysslar du med någon idrott:
Ska börja spela fotboll och träna på gym.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej men förälskelse.

Har du spytt offentligt:
Nope. Jag spyr inte offentligt. I don´t roll like that ;-)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Vara extremt manlig.

Är du nöjd med ditt liv:
Jodå, finns alltid småsaker man vill ändra men i det stora hela så kan man inte säga annat än att jag är content.

Är du bortskämd:
Men skojar du eller, så in i det, men jag vet om det och embracar det :)

Vad gör du i morgon:
Jobbar, städar lyan och handlar lite nya kläder inför nästa vecka.

Vad är det värsta du vet?:
Översittare som trycker ner andra

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja. Några få, bästaste i världen. Många lite mindre nära som jag aldrig vill förlora. Roliga människor runt om mig? En härlig massa!

Vad är det finaste du fått?:
Kärlek

En speciell dag du minns:
4 april 2003

Du samlar på:
Erfarenheter och skratt

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamsen el Jensan el Browni beroende på problemet.

När grät du senast:
Förra veckan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Betala av lån och resa massa och långt!

Vill du gifta dig:
Absolut, jag vet hur min klänning ska se ut. Vart min smekmånad ska gå. Inget jag kompromissar över. FYI.. LOL

Vill du ha barn:
Yes box inte fler än två dock.

Är du musikalisk?:
Mjaaa det tycker jag nog.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans:
Japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Mjaa men inte så många gånger, jag slutar alltid innan jag somnar.

Biter du på naglarna:
Inte nu längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0