Appropriate or what?

Det här med att appropriately dress for the occasion är väl något som de flesta lyckas med. Man hör sig för, inser att det är cocktailparty/jobbintervju/playboymansionfest eller myskväll i mjukis and dresses the part. No problemas. Men att appropriately dress for the season är för mig en helt annan sak. Det har varit evigt snack om att jag har strumpbyxor mitt i sommaren. In fact, idag har jag helsvarta strumpbyxor och ve och fasa, på sommaren ska man ha bara ben.

SAYS WHO? Jamen säg mig det? VEM säger att man SKA ha det? Står det i lagboken? Nej, tänkte väl det. Jag kommer fortsätta ha strumpbyxor, ljusa som mörka. Jag kommer fortsätta ha kofta även om folk tycker det är för varmt. Jag tänker fortsätta ignorera the seasons och klä mig i för varma/för kalla kläder bäst fasiken jag vill ;-)

Skönt att det blir höst snart, så slipper jag justifia my love for strumpbyxor.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0