Augustimånad, hej och hå!

Back in town. Fyra sköna dagar i Båstad. Jag gillar augusti. Det är startmånaden för hösten och alla dess äventyr. Det är även den månaden man tar tag i sig själv efter slapp månad. Ikväll ska jag rymma ur lägenheten och möblera om och inreda på nytt. Städa. Tvätta. Laga storkok för veckan. Lgh behövs göras om big time. Letar visserligen nytt boende from idag men mean while kan jag la bo mysigt? Augusti är också månaden alla börjar träna/banta/skaffa ny garderob så varför ska jag skilja mig från mängden, Ima do it too! Träningskort och matschema införes pronto! Längtar tills alla utgifter denna månad är betalda så jag kan brassa på med nya höstkläder. En ny look behövs med, jag älskar att börja om på nytt på alla plan. Mest är det nog planeringen för det och transformationen, sen tröttnar jag ganska fort på "the new stuff" och faller tillbaka men varje gång är det lika roligt!

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0