Bloggorskor!

Som vi alla vet så läser jag massa bloggar. Loves it.
Och ska jag vara ärlig så tycker jag nowadays att bloggorskna är roligare att se IRL än andra kändisar. Så igår när jag var på väg över ett övergångsställe fräser en volvo XC60 fram emot där jag ska gå över. Man ser ganska tydligt att personen INTE tänker stanna för mig så jag slår av på takten. När bilen svischar förbi ser jag att det är Katrin Zytomierska AKA Schulmans exfru AKA a real bitch. Såklart att just hon INTE skulle stanna för sina medmänniskor. Men jag fick ju se henne IRL så mig gjorde det absolut inget :)

På lördag ska Blondinbella signera en bok på Östermalms Bokia. Klart jag ska gå förbi och kika =) Jag brukar säga att jag inte har en hobby men jag får nog säga att detta blivit lite av en hobby, att sporta kändisar (helst då bloggare) när jag är out and about.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0