But why? Por qoui? Por que?

Det här med att svara på SMS och returnera telefonsamtal verkar vara något jag och många andra inte delar åsikter om. Jag skickade tre sms denna helg, till tre olika personer och fick inte svar på ett enda av dem. Det var inga livsviktiga frågor men none the less frågor. De tre har inga konstiga abonnemang utan kan lätt slänga iväg sms utan att behöva oroa sig för kostnader. Telefonsamtalet gick över till telefonsvarare och personen har inte ringt upp. Jag är inte arg eller irriterad. Jag är mest förundrad över varför man inte svarar.
Men OK. Trots att jag har unlimited med sms och telefonsamtal enligt mitt kontrakt så ska jag också sluta svara på sms. Iaf till dem jag vet inte anser mig viktig nog att svara. LOL =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0