Can´t wait for the weekend!

Äntligen fredag! Har varit en hektisk vecka så jag längtar rejält efter att klockan ska slå halv fem så att jag kan ta helg. Igår fick jag min härliga fika med mina härliga Enirorare, mumsigt fikabröd och härlig stämning. Perfekt avslut på Eniro-tiden. Mina splinksisar are the best, no protest (kommer ni ihåg att man alltid sa det i typ lågstadiet? Eller ja, jag gjorde iaf dt=)
Ska snart pallra mig iväg till jobbet, jag ska inte hymla och just nu ser jag inte fram emot det 100%, dels för de ovälkomnande människorna men dels för att jag är så grymt trött och skulle behöva en långhelg. Men jag hoppas och tror att folket blir bättre och att arbetsuppgifterna blir fler och fler så att jag kan jobba järnet under dagarna och sen ha roligt med folk på fritiden. Det är la få förunnat att få ha så roligt på jobbet som jag hade innan....

Igår var det en snäcka som kommenterade att det var kul att höra att jag kommit igång med träningen. Jag tittade förunnat på henne och tänkte "hur vet du att jag kommit igång?" men när hon avslöjade att hon läst det här, så trillade poletten ner. Jag glömmer ofta att jag skriver för andra här och ibland kan tänka att jag e själv om att läsa detta :)

Nu ska jag gå till jobbet idag och som sagt längta till halv fem. På måndag ska jag vara utvilad, glad och positiv till mina arbetsplats och göra det till en skitbra plats att vara på! Trots allt är ju jobbet roligt, det är ju viktigast los peoples på denna plats får bli statister like in a movie =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0