Cargotec Day 1

Sååååå var första dagen över! Det var trevligt folk, massa massa massa information OCH jag fick mail,inlogg,eget skrivbord,egen stol OCH en jobbtelefon. Jag tittade mest på dem och undrade när de skulle säga...NAH we´re just playin with ya och ta tillbaka alltihopa igen. Det känns lite konstigt att lilla jag ska ha värsta riktiga jobbet med massor med saker.
Sen visade sig även att jag ska på min första business-trip nästa vecka, håll i hatten, jag ska till SUOMI!! Mjaa, visst hade det varit betydligt mer glammigt att säga Buenos Aires eller kanske New York men hey, Helsinki är inte fy skam det heller, business-trip: Here I come!

Även om jag tänkte en del på mina Eniro-peeps under dagen så tror jag nog att det kan bli bra det här, det kändes mycket bra så nu kör jag på! Dagen var utmattande men trots det spratt det i el kroppo när jag kom hem så jag gav mig ut på en joggingrunda. Andra på två dagar, total success!

Tuesday, bring it on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0