Då varre snart dags dårrå.

Sista dagen före stormen. Det mailas, det städas, det läses på och det förbereds. För med nytt jobb,ja då kan man lika gärna starta om allt. Sitter och klurar på en ny frisyr, handlade en del nytt till garderoben i helgen och jag har sprungit runt och fixat en massa, dock glömt hälften. Men det är ju inte så att jag ska lämna stan (även om en del verkar anse att Kista är långt åt fanders;-) SKA KÖPA TRÄNINGSKORT också, att det ska vara så svårt att styra fossingarna mot ett friskis, förstår inte...

Men som jag tidigare sagt så jag gillar jag omstarter i livet och jag tror att augusti blir en grym månad! Nu ska jag se första avsnittet av "How to Make it in America", och sen ska jag checka "Mad Men". Lovely regnig söndag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0