Dare to

Jag njuter. Jag njuter av att avsluta detta kapitel och jag gör det med lång frukostfika, mysig lunch i solen, superba sommarpratare a la Claudia Galli, Andreas Lundstedt och Per Morberg. Det blir shopping på vägen hem innan jag ställer mig och lagar mat åt två fina flickor som kommer till mig ikväll. En sista dag på detta liv för på måndag förändras en massa. Kul ska det bli iaf. Dock vet jag inte om jag vill att det ska regna i helgen så jag kan spendera helgen framför Mad Men. ELLER om det ska vara solsken och jag ska hänga på stan och mysa runt på fikor....Återstår att se.

Vad jag vet är att quotet jag fick av C. Galli idag kändes helrätt i detta nu.

" Att våga är att förlora fotfästet för en stund. Att aldrig våga är att förlora sig själv"

Helrätt tankesätt för de missions jag har framför mig denna månad. Jobbet var ett, återkommer när jag vågat de andra två.....;-)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0