Det blir bra det här.

Okej, jag ska vara ärlig. Jag var kanske inte så öppen för dessa förändringar som skett på senaste. Jag levde fortfarande kvar lite för Eniro och dess peeps, jag var kvar i rullorna där och tänkte att snart ska jag ändå vakna upp och mitt nya jobb var bara tillfälligt. Efter gårdagens jobbsejour som var otrevlig minst sagt så har jag idag kastats in i massa jobb och trevligare kollegor. Det kommer bli bra det här. Efter gårdagens fikastund så kan jag lämna the Eniro-spirit som jag gått och lagt till mig med bakom mig =)

Nu är det snart lurre och jag ska nog unna mig en utelunch. Idag hittade jag en ny väg till jobbet och gick förbi alla de ställen som nämndes på fikan igår ( Xchefen snackade om Burger King (check), kollega sa Microsoft (check), en annan sa Olles Krog (doublecheck) ) jag börjar känna mig hemma lite grann.

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Lovar att det kommer kännas bättre och bättre ju längre tiden går på nya jobbet.

2010-08-20 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0