Elevators anno 1700



Hur coola hissar har dem inte??

Vem var uppe klockan sex imorse och tränade 40 minuter på gym? Yeah u damn right it was me! Härligt att ha ett gym i botten, typ alla våningshus i USA har det, varför inte vi här i Sverige? Ska lägga fram det i nästa hus jag bor i i huvudstaden. DAgs att fortsätta fila på mitt nyhetsbrev. Fick en liten tur av Helsinki igår och staden pendlar mellan öststatisk och lite lik delar av Stockholm. Oftast får man en känsla av att antingen skulle man vilja bo här eller inte...nej här vill jag inte bo speciellt eftersom finskan får det att krypa i kroppeb på mig, förlåt men fy fasiken vilket språk det är, me not lajki at all.

Ciao


Kommentarer
Postat av: annelie

Wow, vilka hissar! Lova att du provade att åka Sanna.

2010-08-20 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0