Enjoyin the weekend to the fullest

Lördagmorgon och när jag vaknade vid åtta så bestämde jag mig för att detta ska bli en be-good-to-me-weekend. Så i frukostyoghurten hällde jag i några mörka chokladbitar, det tillsammans med blåbär och banan är superbt gott. Långfrukost tesammans med datorn.
Har börjat läsa BBs bok men läser den långsamt, vill spara på den:P och snart ska jag städa lyan, för är det rent och städat så mår själen bra. Darin sjunger för mig. Får man säga det högt? Att man diggar honom? Well efter hans sommarsnack och det nya albumet så gör jag det med lite stolthet, han e faktiskt rätt grym! Cool snubbe den där.

Tänker njuta av denna lördag och söndag så mycket jag bara kan, livet är ju ganska bra och hösten kommer innebära så mycket skoj! Emelie kommer hem!!! Vi ska resa!! Lära känna mitt nya jobb mer!! EM-kval!! Nytt gym!! Kanske nytt boende!! Ja ni hör ju, det blir bara bättre och bättre! =)

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Det kommer ett förklarande mail framöver :)



Pratar precis me emelie och tycker att ni båda borde boka in en helg i gbg under hösten. Kram

2010-08-21 @ 16:49:23
Postat av: marresmamma

Ja, hur länge får du bo kvar i din söta, lilla lägenhet, egentligen?

2010-08-22 @ 17:30:08
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

Förhoppningsvis inte länge till :)

2010-08-23 @ 15:42:25
Postat av: marresmamma

Hm, var ska du bo då?

2010-08-23 @ 21:53:58
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0