FINALLY FUCKIN FRIDAY

Det är spännande det här med kärlek. Alla vill vi känna pirr i magen när man träffar den där speciella. Man vill bli sådär himlastormande kär och gå runt och le sådär fånigt. En gång har jag varit sådär sjukt galet kär. Och jag vill bli det igen. Ska det vara så ska det vara. Inga halvmesyrer.

Flera i min närhet försöker tutta ihop mig med en person som vi känner. De försöker med allt. Tom min mamma kommer med kärleksråd i stil med " bjud honom på ett glas vin" eller " ta med honom på en promenad på gäääääärdet" HAHAHA så sjukt roligt. Den lilla detaljen att jag kanske inte är så intresserad verkar inte intressera någon. Sådana petitesser (tänk er en röst på en gammal dam från djupaste stockholmstrakten). Ja min vän/familjkrets är härliga, det må jag säga :)

Ser fram emot vin/ost/grönsak/dipp-kväll med de tre bästa.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0