Finland tomorrow!

Time för en ny vecka, hella galen! Finland tills på onsdag, föräldrar på besök onsdag- torsdag, Eniro-besök på torsdag, och fortsatt jobb med min plan för företagets kommunikation runt projektet. Men its alll so much fun! Mest ser jag fram emot taxin som hämtar upp mig imornbitti för att ta mig till flygplatsen, de egna hotellrummet som väntar på Grand Marina Hotel, hotellets gym, frukosten och såklart företagets kontor i Helsingfors. Lilla jag är inte van vid allt sånt här så det ska bli sjukt spännande!

Cocktailpartyt was fun, Grönan i fredags was fun, och frisörbesök och ärendespringande gick bra, overall a hella good weekend! Nu ska jag kolla ännu en film innan det blir powerwalk på gääääärdet!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0