Happy Snappy!

Annelie, jag ääääälskar alla dina kommentarer, så underbart att få respons och JA, jag åkte hissarna hela tiden!! Vad roligt med Gbg, fått jobb??? Vad händer? DO TELL, gärna i ett lååååångt mail ;=)
Anette - jag vet int vem jag blir kär i, men jag e också superspänd på din nya kärlek!!!



Härlig kväll på loungen i humlegården, härliga vänner och härligt väder! Fredagkvällar är BÄST! Nu ska jag läsa Blondinbellas bok. Tyck vad ni vill tycka men jag tror den kommer vara superb.

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Du kan få låna min lilla kärlek om det krisar på din kärleksfront! Men jag betvivlar att du skulle ha svårt att hitta nån snygg och trevlig ung man att lay all your love på. Har hört ryktas om att Stockholm har en hel del att bjuda på (fast vad vet jag, det var länge sen jag såg nåt annat än förorten och här finns inte mycket att skryta med på singelfronten). Sen i alla fall när du hittat din Don Juan så måste du berätta aaallt på bloggen!

2010-08-21 @ 10:00:30
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0