Ima wake up when September comes...for reals.

Helgen har varit....extremt spännande och lite oväntad. Fredagskvällen spenderade jag med mina tre bästaste med vin, ost och massa annat samt hysteriska skratt till ett fredagsmysskämt gone too far. Men ack vad roligt vi hade. Lördagen spenderades på stan,shoppandes och käkandes, mysigt. Kvällen innebar förfest innan vi direkt gav oss på efterfesten i Sumpan. Där uppfanns en ny party starter-dans som vi roade oss med en hel del. Massa skratt och lite avslöjanden samt några tårar och avslut på MAX. Såklart. Jag hade en FABULÖS helg. Nu börjar en ny månad med massa nya grejer som sker, jag tror stenhårt på september!

Elina, fasen vad roligt att du hittat hit!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0