Listaaaaaaaaaaaaaaaa

Stilförebild: Bloggare, samt Kim och Bey.

Din stil i en mening: Min stil som jag varje dag vill förändra.

Vilken är din favoritdesigner/favoritmärke? H&M

Vad inspireras du av i höst? Allt möjligt som kommer i ens väg

Vad tror du på inför hösten? Att köra på sin egen stil

Det bästa basplagget i höst? Svarta kläder

Färger i höst? Jag kommer köra på svart med accessoarfärger.

Skor eller väska? Väskor

En ideal outfit i höst? Svart klänning, cool kofta och boots.

Do's and don'ts? Äsch do u and I do me =)

Ditt senaste köp? Kommer inte ihåg, har inte shoppat på evigheter :(

Tre saker på höstens önskelista? Skinnjacka, boots och fred i världen


Kommentarer
Postat av: Elina Johansson

Hej Sanna! Kul att du bloggar. Jag hittade den av en händelse idag. Också roligt att du flyttat till sthlm, ska jag följa dig här på bloggen. Kram Elina

2010-08-27 @ 14:11:59
Postat av: frida

under sommaren har jag haft "semester" från bantandet. Har försökt hålla mig på en stabil vikt utan att gå upp. Ska väga in mig på måndag & sätta igång igen. Hoppas vågen inte är elak mot mig ;)



& ge inte upp! Jag hade 3 veckor med jättelåga nummer (mellan 0 & 0,3 kg) innan det släppte! Fråga även din konsulent om råd. Det kanske är något du ska göra annorlunda? Min fälla var bröd, som jag åt för mycket av.

2010-08-28 @ 07:56:02
URL: http://fridasworld.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0