Sötnessness

Jag har glömt bort att läsa Gynnings blogg de senaste veckorna och igår tog jag tag i det och läste igenom, bland annat fastnade jag för detta inlägget:

Nu är den slut, för mig! Den vackraste sommaren jag någonsin haft. Som jag har fått spendera med den mest fina, person jag någonsin träffat. Det var någon som sa till mig att man borde åka på semester med någon man tycker om för då skulle man verkligen se vad det var för person. Nu har jag spenderat 5 veckor med min älskling, Alexander. Och vi har skrattat, bråkat, älskat och lärt känna varandra på djupet. Han har konstaerat små saker med mig som är helt sanna som att jag är en ”
glasoman”… Jag tar tydligen ett nytt glas så fort jag vill dricka något. Är jag törstig så tar jag ett glas och häller vätska i det. Detta kan resultera i att jag innan dagen är slut använt säkert 10 glas som står överallt med diverse dricka.

Vad fint det är när en annan människa ser sådana här småsaker som man lixom inte tänker på själv. Jag älskar det. Jag älskar att min kille blir helt vansinnig så fort något krånglar i trafiken. Jag älskar när han svär och när han slår i ratten för att de inte gör som han tycker är rätt. Jag bara älskar de där små sakerna som gör honom till den han är. På Mallorca kunde jag inte hålla mig längre jag var tvungen att säga att jag älskade honom. Jag minns exakt vad han sa, vart vi var och hur han reagerade. Det varma leendet som spred sig över hans ansikte. Fan vad fint det var. Under denna sommaren har vi skapat massor av minnen tillsammans. Minnen som vi alltid kommer bära med oss, som startar en historia som förhoppningsvis ska vara förevigt.

Källa: Carolina Gynnings blogg

Just det hon skriver om de där småsakerna, det är så gulligt, det är nog det bästa, när man hittar saker personen säger eller gör som man sen tycker är gulliga, irriterande och gör personen till den man tycker om. I love it. Sen märker man ju att lilla Carolina har förändrats en hel del men det är nog inget ni har intresse av att lyssna på, den diskussionen tar jag med Jensan ikväll!=)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0