Success!

Okej, jag är inte arg längre. Jag släppte det. Fick tvunget göra det när jag gjorde en sån bra dag på jobbet. Fick igenom att vi ska ha en blogg som en av informationskanalerna, samt började fila på ett nyhetsbrev, hella fun! Blogga på arbetstid, jag dör vad det känns bra! Så veckan har varit en SUCCESS, arbetsmässigt. Men jag är besviken, ilskan har lagt sig och blivit besvikelse, så kan jag säga. Besviken på människor och saker. Så ere. Och det står jag banne mig för. MEN, det är fredag och en härlig kväll på grönan väntar. Delux. Dags att hoppa i duschen och sätta på mig mitt nya fina linne med röda blommor på. Looking all fly, eller så fly man nu kan se ut considering the circumstances.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0