Suomi day yxi.

God eftermiddag från Helsingfors! Vadret är vackert, jag har precis knåpat ihop mitt första nyhetsbrev (klapp klapp på axeln) och satt ihop en plan för alla mina kommunikationskanaler. Lunchen var sådär på detta kontor men OBOY har de roliga hissar. Det är som små lådor som rullar hela tiden så för att kunna åka med får man hoppa på i farten och de är hela tiden öppna så där står man och hoppar av och på vid varje våning. Jag och G (kollega) funtar på om vi ska åka med hela varvet eftersom de går runt non stop men undrar om vi kommer komma levande ur, worth trying? Ska fixa bildbevis på dessa mackapärer.

Om några timmar ska vi åka till hotellet för incheckning och sen lutade det åt sushi ikväll, snajsigt! Jag ska efter åtskilliga revideringar skicka mitt newsletter till kollegorna för godkännande, vilket redan nu gör mig nervös, tänk om de trashar det totalt?? Oh well, den stunden den sorgen. Dags att ta tag i första omskrivningen, here we go!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0