The botten is nådd, I´m on my way up!

Det har kanske inte undgått någon att de senaste veckorna inte varit de bästa i världshistorien, iaf inte för denna flickan som då är jag, moi and me. Men det är som jag säger, livet har sina toppar och dalar och för att uppskatta topparna, ja då ska man ner i dalen, djupt djupt ner. Å det känns som att jag i helgen nådde botten. Så då kan det ju bara gå uppåt nu eller hur?

Jorrrrå, jobbet har blivit supermycket bättre (arbetsuppgifterna iaf,och det är det viktigaste, resten behöver vi inte prata om), det blir ny affärsresa nästa vecka (visserligen Suomi igen men hey what ya gonna do) och jag får vara kreativ i texter, bilder och faktiskt komma med input på jobbet, känns grejt! Sen att jag har världens bästaste bästa vänner,(sorry u guys but they are mine to keep) gör bara allt så mycket bättre.
 
Nu längtar jag också till Badminton med mina homies på Eniro, förlorade mot två av dem förra gången så nu är det att ge igen som gäller! Men mest av allt och bäst av allt är att min chokladsnäcka kommer hem om exakt två veckor och att få ha henne här, ja då kan jag stå ut med alla dalar som finns, musketörerna är united once again! Dejligt, som hon skulle säga då hon nu hitchat sig med en dansk. Dubbeldejligt säger jag.

Timme kvar på jobb, bäst skriva färdigt inför imorn!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte norskarna som säger deijligt? eller är jag väck? SMACK!

2010-08-31 @ 18:45:38
URL: http://micela.freshmagazine.se
Postat av: Sanna

Njaee dejligt e nog mer danskarna tror jag... =)

2010-09-01 @ 08:18:36
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0