Third and last

The third and the last day in Helsingfors. Ser fram emot att komma hem till min säng, har svårt att sova bra i hotellsängar. Plus att nu är vädret totally sucky här, hoppas det är bättre hemma. Insåg idag hur mycket jag faktiskt trivs med livet i Stockholm, hur glad jag är för att jag flyttade dit exakt för 10 månader sen (16 nov), jag hoppas på att en dag få en utlandsvistelse igen genom jobbet men tillbaka till Stockholm kommer jag med all säkerhet.

Ikväll får jag besök av familjen. Blir trevligt häng samt middag på fancy restaurang. Imorgon blir det även som tidigare nämnt fika på Eniro, känns lite som att gå hem när jag går dit haha. =)

Time for work again!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0