Tuesday morning

När jag gick och lade mig igår längtade jag tills jag fick sätta mig på bussen för att fortsätta läsa min bok. Det är inte varje bok man känner så för, I have to say. Men denna är faktiskt riktigt roande.
Tjejen i boken ska gifta sig men är inte säker på om han är den rätte så hon letar upp sina tre ex för att se varför det gick som det gick med dem. Rolig grej att göra, kanske man själv skulle göra en dag....ger ju iaf en tillfälle att resa runt i världen =) Eller så blir det bara fruktansvärt jobbigt...Anywhoo, boken vinner inte litteraturpriset precis men får den mig att skratta är den värd alla andra priser. Att skratta är fasiken i mig det bästa som finns, räck upp en hand om ni e med mig!



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0