Torsdag

Goooodmorgon!
Det ekar verkligen tomt i kommentarsfältet men I see u in here så jag fortsätter bloggilogga :)
Igår var en halvbra dag, incheckning och flyg var nedlagt/försenade så Finnair står inte högt i kurs, middagen med föräldrar var superb med massa goda nyheter. Däremot var inte hemkomsten lika lyckad då jag insåg att jag låst mig ute och spenderade (IGEN) timmar i tunnelbanan för att få tag på reservnyckeln...trött jag blir på mig själv!
Dagen idag började bra gott kaffe, snabba tåg och direkt massa att göra, Annika Östberg i öronen och med ne vetskap att om mindre än 6 timmar ska jag bege mig till Eniro, hur mycket har jag längtat efter det!! Jo typ SÅHÄR mycket( håller ut armarna åt alla olika håll), måtte tiden gå fort!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0