1 Juli 2010

Det var längesedan jag var på bio, hade typ forgettat hur mysigt det kan vara. Dock förstördes stämningen av 7000 skrikande tonårsflickor som fick orgasm bara de såg Robert Pattinson och Taylor Lautners namn på skärmen. Eclipse var bra, bra mycket bättre än film nummer 2. Man kan inte låta bli att le åt den naiva kärleken, underbar men surrealistisk. Efter bion drog vi till mitt favoritställe i stan, Bagpipers. Hängde på uterservering med J,K,S,S och T, jättemysigt och skoj hade vi ändra fram tills kl ett när jag och J kom till Östermalmstorg och insåg att tunnelbanan slutat gå. Det blev taxi för båda och i säng seeeent.
Kanske är det jag som är ur fas men min bartender var inte lika fancy schmancy igår och min förälskelse börjar avta, dock var baren så sjukt fylld av vackra män att jag hade nog med godis att mumsa på. Sommaren i Sthlm har än så länge varit mycket bra, jag tror juli blir än bättre!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Freddan

Åh, bytt titel. Det va som...

2010-07-01 @ 11:33:34
Postat av: Sanna

Ja...senaste tiden har inte Paris lockat lika mycket... =)

2010-07-01 @ 13:32:06
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0