2 weeks and counting.

Jag har sagt det triljoner gånger i bloggen men jag säger det igen. Inget, absolut inget går upp mot fredagar! Jag gick och lade mig halv tio igår och vaknade av mig själv vid fem, utvilad och med insikten att det är fredag. Solen lyser, det är varmt och efter en lång dag på jobbet blir det myskväll delux för mig. Jag ska rensa ut garderob för att lämna bort allt jag inte använder för att efter semestern köpa en helt ny garderob. Har tröttnat supermycket på allt som hänger därinne så nu ska det bort. Sen blir det middag på balkongen följt av fotbollsmatch. Imorn väntar utgång och massa ärenden så då blir det lugna gatan denna fredag. Om exakt två veckor får jag min första riktiga semestervecka. Den kommer spenderas utomlands, sistaminutenstyle. Längtar enormt.

Efter semestern v.29 har jag bestämt mig för att ta mina ladies till Nordic Light Hotel för en frukost inte utav denna världen. They don´t know it yet tho.

Vecka 30 bär det även av hem till B-town några dagar. Då ser jag fram emot grillning, häng med alla hemma, Pepes och promenader vid vattnet. Kom förbi om ni är på Bästkusten. Känns det inte lite som om sommaren är över 1 augusti? Juli känns verkligen som den enda månad då man redigt firar sommarens existens. Augusti är mest startsträcka för hösten...

Solen lyser och den ska lysa hela helgen, finns ingen ursäkt för att inte bli brunare, ut och promenera och sitta på en uteservering med glaset i högsta hand och fotbollen i ögonvrån. Härliga helg!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0